mjuka händer!

Måndag kväll va de då... gick bra å jobba idag! =) va jätte lugnt på eftermiddagen, å jag har varit på glatt humör, hehe. Så jäkla skönt, från och med idag så kommer vi ha en städerska som städar inne i restaurangen... inte för att det hjälper mig så mycke, med tanke på att jag sällan städar det området. MEN det innebär att vi är en för mycke vid stängning, och så har vi betämt att en person får gå hem tidigare.. typ vid 18-tiden =) vilket kan va nice nån gång! (tummen upp då!)

Handlade världens bästa handkräm idag på kicks! från märket Clarins, 195kr. Jag har så himla torra händer pga av kyla, men mest pga jobbet... blöter händerna väldigt mycke och torkar ut dom då. Och så provade jag den här, grymt bra! Höll i princip hela dan... så ett tips! handlade lite småsaker me, bomullspads, topz, nagellack (ljusrosa diskret som jag ska ha på jobbet) även naglarna förstörs av vattnet... och så en nagelfil då! =) men tjejerna där inne e ju alltid så söta å plockar alltid i massa prover å sånt skoj!



Jag har verkligen börjat fundera seriöst på att....håll i er.... att börja plugga!! =P Jo men, jag har kollat mycke på nätet nu... och de finns mycke som faktiskt skulle va kul! Men de skulle ju förändra mycke... vilket jag inte heller vill. Men iaf, har hittat en skola i FLORENS, Italien.... hihi... som har både Inrednig/design och mode/design... Båda två verkar riktigt kul.. men tror alternativ ett passar mig bäst... dessutom tror ja att det är ännu svårare att få jobb inom mode/disign. Utbildningen är ett år.. sen kan man välja om man vill fortsätta i 2 år till.. (lite jobbigt att allt e på italienska/engelska.)

Två andra som jag har kikat på finns i Sidney, Australien. Jag älskar den staden, och vill så gärna åka tillbaka... och där finns en skola som har Arkitekt/design... men grejen e att jag är inte inne så mycke på arkitekt biten... men dom har även hotell och turism utbildningar på en annan skola! Och det är ju de jag började me i skolan, och "kan" så de skulle ju va kul att utvecklas mer inom det... men vill jag göra det jämt är ju då frågan?

Ni kan ju gå in å läsa själva om ni är intresserade! http://www.sts.se/sweden/ibs/programutbildningar/
(eller googla på ibs-education)

Jaa ni.... kom precis ut ifrån duschen, har smörjt in mig me nya body lotionen, handkrämen.. hehe.. så nu luktar man gott och har mjuka händer!

ska äta macka nu, men sov så gott sen alla!!
Kraaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0