Número dos!

japp... då va den me borta då! Fyyy... den här tanden satt mycke hårdare än den förra. God damit... mn nu e de över, och behöver jag inte komma förrän nästa år! =) nice

Känns ok nu efter... smakar lite blod i munnen bara...  Den va så jäkla stor! haha.. inte så fräsh, helt blodig.. han fråga om jag vill ha den, men nej tack.. hehe

Kolla vilket fint vårväder det är i Uppsala!! =) så härligt! Å jag bara älskar när det är sådär grusigt på marken, hihii...



Nu kommer patriks syster en liten sväng å hälsar på... sen ska jag hoppa in i duschen å göra mig iordnig, kanske träffa K på stan... eller hitta på någe annat... ska ju tvätta kl 16...

men vi hörs! Kraaaam heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0