...och så va helgen slut!

Ååååhhh.... jag vill inte jobba imorrn!! Fasen, nu kommer ångesten över att man inte har gjort nåt speciellt under helgen... fast de e ju de som egentligen är ledighet. Men ni vet, man sov kanske lite längre än vad man hade behövt.... Jaja... gjort e gjort.... jag har haft lite för mig iaf sen sist jag skrev.

Blev ingen film me bejbi just då... men senare så kom lillebror över, så vi gick å hyrde två filmer istället. Det blev Mr Brooks och I know who killed me.... dom va väl sådär. Spännande men ändå inte wow!  Lite kul å se Kevin Costner som "the bad guy" och lindsey Lohan skulle ju va grym som strippa, hehe,                                                


Jaha ja.... så lördagen blev en lugn hemma kväll me godis, film å lillebror. Är ju inte fel..... det är han btw som har fixat till min blogg lite, thaaaanks!! *krama*

Idag sov jag som sagt länge... Mamma å Tommy ringde och väckte mig som tur va! Annars hade jag nog sovit hela dan.. Så jag fixade iordning mig snabbt och kilade iväg å träffade dom. Träffar min familj så sällan tyvärr, eftersom dom bor ca 9 mil härifrån. Jätte kul å träffa dom, mamma e ju alltid lika söt. Springer där i affärerna å vill ha allting! =) Sen gick vi å fika, även lillebror joina oss då. Själv försökte jag hålla mig för shoppingen... lyckades väl hyffsat.
handlade en väska, strumpbyxor å ett skärp. men måste skärpa till mig asså... hihihi... =)
                                         
                image19 
                    (katten e tyvärr inte ny, haha... de e min lilla Theo)

Hm.... gu va klockan tickar, känns som att de inte va länge sen jag kom hem från Karro. För där har jag hängt ikväll.... fikat å ätit pizza, haha. Dock inte hemkörning denna gång... för de e ju de allra bästa =) Karro satt å kollade massa citat... shit, finns massor.... när jag hade kommit hem satt hon fortfarande... haha... jag kommer inte ihåg så många men de va ett som va så hemskt ;
"halva ditt liv förstör dina föräldrar, och andra halvan dina barn"
hur kan man komma på ett sånt!?? Fy asså... kan ju inte haft mycke till livsglädje den personen inte =) 
 Men de här då ; "Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen" Tycker jag va bra! =)


Bilder på min internet shopping *biter på naglarna* sen är det gonatt!!  Hej doo!!

image24       image25          
 image26image27                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0