OTH S05E07

Ååhhhh... jag blir lika tokig varje gång ett one tree hill avsnitt är slut! Fy fan va bra de va... sååå spännande. Men ska inte börja babbla om de nu... då kan vi prata länge ;) säger bara, Lucas å Lindsey ska INTE gifta sig... morr... och Brooke är bästa char, lätt asså! hehe...

image120 image121

Ska snart gå och sova tänkte jag... skulle behöva de iaf. Har blivit sena kvällar den här veckan, å det börjar kännas. Usch, snart ska jag dra ut tanden också... har försökt att inte tänka på de nu i veckan, men jag börjar bli lite nervös nu. Meeeen de går nog bra =)

Jaa... har ju fått min skor från asos. Dom va tyvärr alldeles för stora =( Faan... för dom va jätte fina. Och självklart så finns inte en storlek mindre... *suckar* Synd synd... så de blir å skicka tillbaka.. om ingen annan vill köpa dvs =)

ringen va också fin och passade någorlunda, så den behåller jag!

Då var det bara en dag kvar å jobba denna vecka, så skönt! Idag blev jag frågad av en släkting till mina chefer om jag tyckte att det va kul att jobba där. Jaa... jag visste inte va jag skulle säga.. "Jaa, ibland å ibland inte..." sa jag.. hehe... tycker ju inte ALLS att det är kul men.. det är mitt jobb! -Du borde plugga och bli tex mäklare eller nåt sånt... knäppa några kort, lägga ut dom på internet... gå fint klädd varje dag... varför gör du inte de? Och grejen är att jag har alltid sagt att jag inte vill plugga igen.. men då slog det mig, inte mäklare, men att ja älskar verkligen inredning. Och varför, egentligen, inte försöka? Aja... jag tänkte tanken iaf att börja plugga =) men vi får se!

Än så länge överlever jag, och det är tack vare dom här nissarna! haha... dom e såå härliga människor! *krama*



Men här har ni dom vanligaste frågorna som jag säkert får minst 50ggr om dan (och skulle gärna slippa) hahaha


-vart finns kaffekopparna?? + största frågetecknet i ansiktet...
svar: samma hylla som glasen (där dom dessutom precis tog sitt glas)


-Jaha?? Hur godkänner jag då?? +lite otrevlig stämma
svar: På den gröna knappen
-Jahaa! Men hur ska man veta de när det inte står okej?
Tänker: Ja men det lär ju inte va på den röda knappen... lalala


-Har ni studentrabatt här??
Svar: jaa... det står här (och pekar mitt framför näsan på dom)


-Finns det vatten?
svar: jajemen, det har du på dom här små sidospakarna...
-nähe! det där e ju sprite och lingondricka.
svar: ja, men inte om du trycker på sidospakarna som det står "soda" och " water på" Ställ bara glaset på gallret, och tryck sedan ner spaken så kommer det där under sen.
Gästen trycker in glaset mot spaken där bakom...
-Neeej... det kommer ju visst lingondricka!!
suck.....

Det är inte lätt alla gånger ska ni veta!
Gonatt gonatt gonatt å massa LOVE!!

//C




Kommentarer
Postat av: gabriella

jag älskar dig!!klockren e du helt fucking enkelt!

2008-02-15 @ 22:06:41
Postat av: Christin

Love you back ;)

2008-02-16 @ 13:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0