Redan lördag

Usch, helgerna går så himla fort... =( jag som skulle göra massa viktiga saker idag... men har inte blivit att jag har gjort nåt av de.. bra Christin!

seriöst, den här datorn är skit jobbig... förlåt älskling, men den är för liten.... får ont i ögonen å måste sitta skit nära skärmen för å se typ. Hmrf.. å de kan ju absolut inte bero på att jag har dålig syn.. hehe....

Gu va jag längtar till våren... har ingen lust å gå ut när de e sånt här väder... ingen lust å göra mig iordning ens.... å då blir de att man sitter hemma i mjukisar å e ful å bara tråkar! =)  Jag har iaf ställt fram mina fina lådsas snödroppar på matbordet för å få lite vårkänsla... hihi...

Jaa... och när man inte gör nåt så blir man rastlös... ganska logiskt... men när jag e rastlös så shoppar jag... vilket inte är lika bra alla gånger.. =)  ska visa sen vad... hehe...

nu har älskling vaknat så vi ska titta på film!

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0