SAW IV

Heeej heej!!

Mjoo... den tittade vi på nyss, Saw 4,  å den va sådär... inte jätte bra faktiskt.. Men man vill ju ändå se den... IFALL den hade varit lika bra som dom andra, hehe.

Idag har varit en värre dag än igår. Ringde tandläkaren imorse, och ska få komma dit imorn. Jag har så ont så ni anar inte.. buhuuu.... Hoppas på att jag fr dra ut den alltså, så man slipper de här för alltid! Har bara ätit, nyponsoppa, thaisoppa, och fruktsoppa det senaste dygnet.. Så himla typiskt, Patrik som kom hem med en semla till mig idag.. =( men vet ni vad.....? Jag TVINGADE in locket i min mun FAST de gjorde så jäkla ont, hahaha... jag ville så gärna ha juu.. =P 

image44  OCH     image45   = ORÄTTVIST!!


Klockan e ganska mycke, och jag borde sova.... bejbi sover redan.. som ett litet baaarn... tihi... å han ska jobba hela helgen.. Vad ska jag göra då? Hade tänkt å träffa min kära vän Tove... men om jag nu kommer ha tandvärk hela helgen så kanske inte de blir av.... vi får se.

Jag blir irriterad över att den här klänningen inte finns i min storlek! Den e ju så fin, tänk i sommar när (om) man är lite brun....

   www.ellos.se  249kr


Önska mig lycka till imorrn då hos tandläkaren.. hehe... jag kommer säkert grina som ett litet barn! Men jag uppdaterar er om de imorrn =)

Gonatt gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0