söndag förmiddag

Hej hej!
hoppas ni har haft en trevlig helg! Det har jag iaf.. =) Blev blo igår, National treasure. Den va bra! Bra lördagsfilm, hehe.. sen efter de blev de hemma å mysa me P. Vi kollade också på en film, "the dead girl" men den va inte lika bra. Eller den va bra, men inte min typ av film tror ja.


Idag sov jag länge.. hihi.... får göra de en dag tycker jag iaf när man e ledig... för imorrn är de ju jobb igen =( Har ingen aning om vad jag ska göra idag... någe förslag?

Har iaf hittat nya grejer att sukta efter, haha.. nej men den här jackan från asos, den e sjukt snygg.. och sen hittade jag en till mjukisdress som va jätte söt, vill ha den me =)

image148 image149

Skriver säkert lite mer senare, så får vi se vad man hittar på idag!
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0