Söndag

Tjohoo..!

Då va det söndag.. igen.. och nästan slut på helgen då =( Idag är det inte lika fint väder som igår..  hm.. vet inte alls va jag ska hitta på. Igår va jag hemma efter tandläkaren.. fram till tvättiden. Slapp faktiskt stanna hemma å tvätta, så då åkte jag iväg å träffa karro. Vi åkte upp till gränby centrum å kika lite. Sen handlade vi massa gott, hehe, och gick hem till Maria och Gurra... kollade på melodifestivalen å frossade massor!

Har ni sett den här förresten, haha.. jag hade inte de iaf, så visa Maria oss den. Asrolig!

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Vill också säga grattis till Toves bror som har fått en bebbe!! =) Och tove har blivit faster... hihii...

Usch, min tand.. eller ja, hålet... läker inge bra... Hade ont i går.. och får för mig nu att det smakar var i munnen.. bläääääää....

Gaaah... jag är så uttråkad just nu!
skriver mer sen... Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0