Söndagsmys!

Haallåå!!

Nu har Patriks familj precis åkt hem... Har haft de jätte mysigt, synd att ni va tvugna att åka hem så tidigt.. =( Och älskling fick så fina presenter... som även gynnar mig lite... hehe =P nej men jag antar att de blir jag som får stryka.. hahaha.. han fick nämligen strykbräda och strykgärn, en matberedare (skit bra! ) vi har alltid skurit potatis för hand när vi har gjort gratäng =P jaaaoo... asså massa annat fint... pyjamasbyxor! av mig... hihi... han blev jätte sötis i dom =)

Men kolla här då va jag lyckades me idag! Stooolt!

image76 image77

och även... image78
(Tårtan skulle eg ha färska hallon/blåbär...)

Alla tyckte iaf att allt va jätte gott, så de va kul. Så sällan man har tid å lust att baka å fixa å dona =) men de e kul när man väl gör de..

Sitter nu och tittar på Singing Bee och det är så jäkla pinsamt tycker jag! Haha..alltså inte på ett negativt sett utan jag skäms och skrattar åt dom bara! Alla e så roliga.. Sen har jag kommit på att vi har väldigt mycke ljus i våran lägenhet, jätte mysigt =) men va de går åt ljus, hehe... titta!



Och Patriks farmor va så söt...!! Först kom hon me tulpaner med videung i , jätte fina... och så trodde hon att mina snödroppar va äkta, mina gröna växter från ikea också.. haha... och den vita buketten är fin faktiskt för å va fejk =)



Nu blev de massa bilder i det här inlägget! Hehe... aja... får hoppa dom i nästa då =P
Hoppas ni alla har haft en jätte bra helg!!
Imorrn är de jobb som gäller igen... gaah.... Har ni varit in på våran hemsida förresten? haha... så jäkla b..
www.restaurangcupido.se

Kraaam kraaam!!
Christin

Kommentarer
Postat av: k

men åh.. jag blev sjukt sugen på smörgåstårta nu!! finns det kvar eller? haha.. :P Jätte fina blev dom iaf! Puss

2008-02-10 @ 21:36:06
Postat av: Christin

Hihiii... jaaa.. de finns en bit kvar! Men då får du allt skynda dig om du ska hinna.. =P
Vi får göra en åt oss nån dag då! Så vi kan gotta oss massa =) jag kunde inte äta så mycke nu tyvärr pga tanden... Puss puss

2008-02-10 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0