Tänder!

vilka probleeeem!! och DYRA problem... jag har alltid velat bleka mina tänder... men de kostar! Får räkna med iaf 2000kr-3000kr lätt! jaa.. så de har man ju inte råd med idag iaf =) 
                                                                            image39
Jag har aldrig någonsin haft hål... men när jag gick till tandläkaren sista gången innan jag fyllde 20 så hade jag självklart 2 st påbörjan till hål. Så de kommer kosta mig nu, att laga hål.. kul...

och så sist men inte minst... Jag har fått en infektion i mina visdomständer!!! Jag kan knappt öppna munnen, så ont har jag!! Faan.... har varken råd å tid å fixa de... men känns som att jag inte har mycke till val... =( fan, de gör så sjukt jäkla ont... har aldrig haft såhär ont förut! Så tyck synd om mig idag! *ler*

Så det har varit en pina på jobbet idag..... men inte heller så mycket att göra... handlade en ny body pure idag. Den luktar jätte gott och känns så himla svalkande, skit härlig! För andra som jag provade kändes så feta, oljiga... den här kändes fuktig liksom. Så den e verkligen att rek. tycker ja!

image40

Patrik fyller år nästa vecka... så vi ska fira honom på söndag. Jag vet inte riktigt vad jag ska handla i present... Sen så skulle jag vilja baka en tårta, för jag älskar verkligen hemma gjorde tårtor, men de gör inte han, haha.
Så hans familj kommer hit då iaf å fikar. Men han fyller inte förrän den 12.e.

Vi ringde på en annons igår på kattungar... ska nämligen skaffa en liten kompis till theo.. men alla 6 st va slut. Så vi får vänta tills de dyker upp nya. 

Nu ska jag dona lite... kolla på tv kanske =) men kanske skriver igen innan jag gåt å lägger mig. Jag har förresten hittat en klänning som jag vill ha, nån som vill ge mig!? =D du får välja helt själv, röd eller blå... hehe...



image41          image42   www.asos.com   505kr st !! +frakt / tull

Kommentarer
Postat av: vivi

Oh yes jag upptäckte din blogg =)Nu kan vi snoka på varandra haha! hur är det annars stumpan=)? Puss!

2008-02-07 @ 23:12:26
URL: http://vivi.blogg.se
Postat av: Christin

haha.. heeej stumpan!! Jaaa.. men de låter ju som en toppen idé =) såå.. jag kommer in till dig strax ja... ;) Pöss!!

2008-02-08 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0