Tisdag kväll

Gick sådär å jobba idag.. bara att de finns saker som gör mig så irriterad å tar så mycke energi från mig så de blir inge kul å jobba.. =( Men men.. de e väl bara bita ihop antar jag.

Snart ska jag få mitt hår fixat, ska bli så kul =) Det är alltid roligt å va fin i skallen, hehe..  så på torsdag ska jag göra de... sen på fredag kommer tydligen vår lilla pulla johanna på besök, så då ska jag träffa flickorna hemma hos karro efter jobbet. På lördag är de tänkt att vi ska åka en sväng till ikea... om inte patrik ligger hemma å e bakis hela dan, han ska nämligen till åland me jobbet, hmm.. Behöver handla massor på ikea, men de blir säkert inte allt nu, utan bara det viktigaste! Måste ju spara spara spara till Thaaaiiiland =) =)

Shit, jag ska fan aldrig mer beställa grejer från utlandet.. =P visst jag visste att det va tullkostnader.. inte alltid, men det händer. Men att det kostade lika mycke.. om inte mer än varorna de visste jag inte! haha.. och att dom ringer å säger de efter att paketet har skickats och har redan kommit till sverige.. de e lite fräckt. Men men... så nu är det skärpning i fortsättningen... måste försöka å hålla mina fingrar i styr =P

Men när vi ändå pratar paket, så fick jag min efterlängtade mjukisdress idag! =D men den va inte riktigt som jag hade tänkt mig.... tröjan va alldeles för kort... och byxorna va fööör långa..och den va mer rosa än va den va på bilden. Haha.. men vafan.. 200kr =P



Har börjat få en liten infektion... eller nåt sånt... i hålet nu där tanden har suttit =( så de e inte så fräsht. Smakar... var... om jag ska va ärlig.. haha! Så gick till apoteket idag å handlade bakteriedödande munskölj och så vanlig med flour å sånt =) så nu jäklar ska de sköljas! hehe.. Fick även gratis (de va tydligen nån tandkampanj) nån kur för bra andedräkt.. de va nå nytt.. jag vet inte... hon skicka me en stor sån förpackning iaf. Ska man ta de negativt då eller..?? hahahha..

Sen va jag in på kicks å handlade en ny foundation. Och istället för å köpa clinics som jag brukar för hemska 260-300kr... så köpte jag max factors miracle toutch. Den kostar bara 145kr (nu 129) och den e riktigt bra! Bra täckande och man behöver inte mycke alls. Så den känns knappt att man har den på sig.. *upp me tummen* Och fick då lite annat av petra som stod i kassan. Hon tycker om å ge mig grejer... å de förstår jag.. för jag e en spn där dum jäkel som handlar ALLT jag tycker verkar bra. LOL...

image217

Nu ska jag gå å ta en dusch! Sov så gott allesammans!! Kraaam!!

kolla... mina tullpaner trivs iaf  ( liljorna hade däremot  typ vissnat =( tror dom har stått i solen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0