vann på ebay...

typiskt då... =)

Hoppas allting passar bara... så tråkigt när man beställer.... går å väntar.. får grejerna, och så passar det inte.. och du får då betala returen tillbaka själv... meh...

så nu är det här påväg hem till mig! Nu saknas bara våren så man kan få börja använda lite skönare skor!

 


Medans jag ändå va inne på ebay å latjade så hittade jag dom här, riktigt söta tycker jag, men inte riktigt det materialet jag vill ha nu när det ändå är vår snart.... synd... för sååå fina ju.

image191   image192


gillar rosett-detaljerna =)

$19,00 styck, inte alls mycke!! men sen, tyvärr, så tillkommer ungefär lika mycke frakt...

Jag har ingen ro till å gå å sova, hehe... jag är jätte trött.. men neee... vill inte jobba... usch... fast det är ju redan helg iofs. Den här veckan har gått så himla fort! Vilket e bra iofs..

Imorrn ska jag hem till K efter jobbet. Får se hur det blir, men vi hade tänkt iaf att äta smörgåstårta =) sen blir det väl Let's dance ;) Ta hand om er. / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0