21 juli, Hemma igen!

Tjena tjena..

Måste säga att det va bra skönt å sussa i sin egen säng igen.. hihi. Men annars... skit för å va hemma. Spöregn och åskoväder.. en jätte bunt med räkningar och stökigt å smutsigt som bara den.. så jag måste städa. =/ Men Theo blev överlycklig när vi kom hem.. min sötis. Hm.. jaa.. så va vi tillbaka där då det finns ingenting att göra. *suckar*

Patrik sover. Ovanligt. *ler* Jag vill gå och hämta ut 2 paket som har kommit. Ett är med massa kattprylar. En bur, en matskål, 2 st underlägg, en spec kattsand som jag köper.. luktar jätte gott =) och så lite leksaker till den lille.  Det andra paketet är också till en liten.. men det är en hemlis. Hihi..

Men det slutar ju aldrig att regna.. Sen måste jag gå och köpa en sån liten å billig kattlåta. En enklare variant.. en sån låg. Dom på katthemmet tyckte det va lika bra... eftersom det är två hanar... dom har ju revir. Om den lille börjar kissa i Theos låda och Theo inte skulle gilla det.. så är det ju kört.. med soffa å allt. Så då är det bra å ha en till på sidan åt lillen. Men skulle det nu va så att ingen går i den.. att det funkar bra med den stora.. så är det ju bara ta bort den lilla lådan. Aja, vi får se helt enkelt hur det går =) Plus att jag måste köpa baby mat! haha.. nej men sån junior..

Kul att Theo har börjat klösa på soffan då!! Han har aldrig gjort det förr... men inte vet jag... kanske hans sätt att strejka när han är själv. Fan.. så nu är det ett hörn på den som är helt förstört =(

Dags för kaffe.

Johanna.. jaa.. det va Jossan jag menade. Varför tog du åt dig? =P hahahaha.. PÖSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0