Bilder från helgen...

Bilder från när vi va i Märsta... På bl.a grabbarna när dom badar! hahaha.. och jag i fula suntrip-kläder.. =P

 
Manuel & Javier                    Erik                   Jag & Johan
  den här bilden är lite rolig faktiskt.. haha.. för bollen kom med av ren slump, det va nån som kastade den på dom precis =)





Ganska rolig bild på mig å Theo.. haha..  vi tittar ner från köksbänken.. =)

                                                                                     

Och så lilla Emilia igår.. va nämligen hos dom å hälsade på. Jag nattade henne =D Men det tog sin lilla tid.. hehe.. Men det gör inget.. för det är ju så himla mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0