Dexter och tjejkväll !!

Här är jag nyduschad!! Jag luktade lite illa när jag kom hem hit.. så jag fick en varm dusch.. tyckte inte om det, det va läskigt... men jag va jätte duktig.. pep lite men gjorde inge motstånd. =) Så nu luktar jag jätte gott och blev super mjuk.. hihi... och efter det kröp jag in i min filt i mattes famn och somnade och spann som bara den!



Då va det torsdag då =) Lillen har varit här i 2 dagar ungefär.. och det funkar okej! Först å främst så har Patrik bestämt att han ska heta Dexter.. hehe. =) Så då får det bli så, men det passar! Han är lika galen som den där lilla tokia pojken i "Dexters labriatorium".. haha! Besatt av blod är han inte än iaf.. hahaha..



Pojkarna funkar bättre tillsammans.. men... lite skämmit å säga det men det är faktiskt min lilla Theo som är rädd! *asg* Dexter försöker om å om igen å ta kontakt, men det går inte så bra..Theo springer efter honom hela tiden å kollar vad han gör... och då tror ju Dexter att han vill busa... så då försöker han å lattja med Theo.. och går fram.. det går bra till ungefär när det är 20 cm kvar... då fräser Theo. Men han vill fortfarande liksom.. men vågar inte. hehe. Stackarn. Men det ska nog bli bra allting. =) Det är ingen som går runt å e sur å arg längre iaf.



Ikväll ska jag träffa flickorna på O'Learys å ta ett glas vin. Ska bli supermysigt!

Men ha en fortsatt härlig solig eftermiddag!!

PS: Imorrn ska jag jobba... wiiiiee.. hehe... skönt faktiskt, har ju inte gjort det på ett tag nu. Och på lördag blir det grillning hemma hos Patriks pappa.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0