Efter regnet kommer solen.. äntligen!

Det är liksom fortfarande vamt å fint väder ute. =) Jiippiee.. hoppas det håller i sig nu! Vet inte hur jag ska göra... Johan, Malin å Millan åker ju ut till öre på torsdag. Hade velat åka med då... för jag va ju ändå inte uppskriven på nå jobb. Och mamma blev ju glad me när jag sa att jag ville komma om jag nu inte skulle jobba... MEEEEN...... självklart så blev jag ju erbjuden pass ( som jag måste tacka ja till...) i helgen... fredag kl 17, lördag kl 16 å söndag kl 15. Och då är ju frågan om jag ska åka ut imorrn.. och sen tillbaka hit på fredag? För vad sjutton ska jag göra här i 2 dagar om det nu blir fint väder... som idag, bara sitta inne å uggla? Visst, gick å handlade en sväng.. men ändå.. =)

Appropå det... handlade å gjorde sen en supergoo pasta / kycklingsallad =D Men viktigaste ingrediensen va slut i affären... fan.. jag va också sjukt sugen på de.. =P Nämligen Rädisor, haha. Men det blev bra ändå.



Testa vettja!

Stekt kycklingfilé i bitar ( grillkrydda, vitpeppar )
Pasta (koka och sen kyl kall) Fusilli fulkorn
körsbärstomater
rädisor
majs
rödlök
gul paprika

dressing; Hemgjord bluecheese =)

gräddfil
ädelost
salt å peppar                                             Lätt som en plätt =)

Sen, vilket man förtjänar när man sitter själv, efterrätt =D

Hallon & Jordgubbar!!
Muuuuums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0