Första bilderna på lillmissen!

Nu är han hemma hos oss!! Han är så sjukt söt... Det gick bra hos veterinären, men det tog ganska lång tid. Ingen av katterna sa ett ljud när dom fick sin spruta, förutom min lille krake.. haha. Men ändå.. så har det tydligen vänt. Han va den som va lugnast å mest försiktig av dom alla tidigare... vilket va en av anledningarna till att jag valde honom. Eftersom Theo har sån energi och är så framåt.. så tänkte jag att det kunde va bra med en som va lite tvärt emot.. och som kunde tona ner Theo lite. Jo visst... som jag sa... det hade tydligen ändrats. Nu va HAN den som va vildast å mest framåt. Lite kaxig nästan. Kastar sig från soffan å upp i gardinen... OMG.. hur ska det här gå?? haha.. Två katter med damp typ. Lillen har redan fått ett anfall då han kutade runt här fram å tillbaka... redan första dan då.. inte illa. Annars då.. så har det gått sådär. Jag lider med Theo för han har inte tagit det så jätte bra... Han fräste ock morrade på en gång.. och skrämde under lillen under soffan. Och där låg Theo och vaktade en bra stund... men sen så lyckades vi locka fram honom från under soffan med lite mat =) och efter det så har han både pinkat å bajsat, ätit mat å lekt i sängen.. hehe. Nu ligger han å sover i soffan. Men Theo stackarn. Han håller sig undan... =( äter knappt... går inte på toa... fräste åt mig å Patrik me.. Fan.. vill inte att han ska må dåligt nu, jag gör det ju för hans skull. Men vi får ge det några dagar... blir nog bra. Det är nog ganska vanligt att dom reagerar som Theo gör.

Lite bilder kommer här =)


Kommentarer
Postat av: Frida

vilken liten sötnos!!

2008-07-23 @ 06:26:14
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0