Fredag och strålande sol!!!

Gu va härligt vädret är!! =D Men nästan lite för varmt va? hehe.. men jag vet, man ska absolut inte klaga ;-)

Gårdagen va super trevlig!! Jätte kul verkligen å umgås med tjejerna.. utanför jobbet liksom! =) Tråkigt bara att jag inte hade nå pengar men.. det va trevligt ändå å bara umgås.. Men efter kl tolv blev det några goa drinkar.. haha. Men väldigt lugnt ändå. Vi va först på Åkanten.. där åt några av oss, åsså drack vi lite rosé å bara myste.

Och efter att vi varit där i några timmar så gick vi vidare till Bullit. Verkligen dåligt med ställen att gå till i Uppsala på torsdagar. Men Bullit e trevligt... så jaa... där hängde vi resten av kvällen.

Jag skulle kunna skriva massa om alla patetiska människor man träffar på ute.. haha... va en hel del igår kan jag lova.... allt från fulla brudar som ramlar omkring på gatan å gapar å skriker åt allt å alla.. men ändå får va kvar inne på stället! Visserligen beundrar jag henne också med tanke på hur länge hon orkade och stod ut med sig själv.. haha. 

Sen har vi nästa.. kille från Umeå som är tillfällit i Uppsala. Visst, förstår om man söker kontakt med folk, eftersom man inte känner nån å det e ju alltid lika roligt att lära känna nya människor. Men glömma mitt namn typ 5 ggr för att man "blandar ihop med alla andra tjejer" och sen raggar satan.. och inser verkligen inte att det är kört. Börjar jama.. och lukta på mitt hår. Hmm.. är det nu man ska börja bli rädd eller??? Jaa.. sen det vanliga.. " Gu du e så jävla snygg ikväll.."  Jaha? ikväll bara.. tack du! haha.. men sen tillslut... nu insåg han... " så det är helt kört alltså?" JA DET R DET! "Okej.. men då får du fan hjälpa mig å fixa nån annan ikväll ist.."  WHAT? Töööönt säger jag bara.... jaja.. såg inte honom mer den kvällen. Jaaa.. sen alla möjliga olika individer.. ganska intressant med.. men mest tröttsamt.

Och till sist så hade vi dom här översittar killarna då.. som gick i fotbollsklassen i skolan.. LOL. Trevliga till en början.. men sen märker man vilken syn dom har på verkligheten. Jaa.. orkar inte dra allt... Men med lite ironi i rösten så sa den ena.. " Jaa.. jag har alltid velat prova på receptionsyrket" Och jag då.. haha... som absolut inte kan va tyst.. tog ju inte heller det hela på ett positivt sätt. så det blev vilda diskutioner sen om yrken å status å etc. Jaaa.. för det e ju så värdelöst å jobba som servitris.. Men vänta nu, när blev det så mycket bättre att plugga till lärare då och bo i en sunkig liten studentlägenhet med delat kök??

haha... men till sist så hade vi lite kul å saken. Tror inte han menade illa egentligen... men dom hör ju inte själva hur dom låter... =)

lite pics! sen ska jag vila en stund innan det blir jobb. Ha en kanon helg!!! Massa massa kärlek från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0