Öregrund

Heej heej!!

Är fortfarande ute i öre... vet inte hur länge jag har varit här.. känns som länge iaf =) Men de e bara härligt! Har i princip bara chillat. Va ut en sväng förra lördagen med Johanna. Eller ja.. jag mötte upp henne och vi köade tillsammans.. sen sågs vi knappt under hela kvällen.. haha.. ja så de kan gå =P Följde med mamma hem till moster innan. Och där hemma va det 20 års fest för mina tvilling kusiner =) Typ 10 grabbar... så sen när mamma å moster knatade vidare till en väninna till dom så stannade jag kvar me grabbarna! Haha.. kan ju inte bli bättre, 10 grabbar i 20 års åldern och bara jag å massa sprit! =D *skrattar* nej men de va trevligt... kul å umgås med mina kusiner, händer ju inte allt för ofta! Kvällen blev tyvärr inte så lyckad... roligast hemma när vi förade.. sen sån tur va träffa jag taaaant ( Jossan ) som jag kunde svansa efter nere på Hummel =) men annars.. ingen höjdare. Inge roligt folk nere på hummel alls... och dom få man stannade och pratade me hade ju ändå inget klokt å säga.. hmm..

sådär ja... nu kom spöregnet...

Annars under veckan har jag bara tagit det lugnt.. umgåtts med min familj. Min lillebror är också här ute med sin flickvän. Så kul... han e ju så stolt över henne =D gulligt. Johan, Malin å Emilia e ju här med. Också så himla roligt. Emilia hänger med mer å mer och gör sina små framsteg varje dag.. hon e ju för söööt asså. *faster stolt* Mamma, Tommy å Daniel är på Kreta nu. Pappa och Petra åker på semester till Öland imorrn. Patrik kom ut i onsdags kväll... och så åker vi hem på söndag. Vill inte.. enda anledningen till att jag vill hem är min lille Theo *ler*

Bra tråkigt det är då att det aldrig kan bli fint väder! Det har ju blåst som fan hela veckan! Molnigt... ingen sol knappt. Igår låg jag ute nån timme iaf... men de va ändå jätte mulet. Synd.

På tisdag ska vi hämta lillen. Ska bli så himla roligt! Hoppas verkligen allting går bra... att dom kommer komma överens.

Nu har det slutat regna. Ska försöka komma iväg ut en sväng. I går satt vi nämligen å mumsade i oss två konsum kassar med bara snask! haha.. lite vindruvor då.. men annars... bara crap. =) Gott..!!

Ikväll vet jag inte vad det blir... Johanna vill gå på hummel.. Gumman, för du e ju så jävla rolig å gå ut med.. hahahaha.. poff! där va johanna borta.... *blink blink*  Kanske hör av mig till tant.. vi har sagt de att vi ska höras om de e dags för lite skaka. hehe. Men får se om det ens blir utgång. Aja...

skriver mer hemma sen! Hoppas ni alla mår kanon!!!
*kraaam*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eeeeh tant?!?!? tack för den du sötis ;)

2008-07-21 @ 01:15:46
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com
Postat av: Anonym

jahaaa du menade jossan, haha men dåså :) no fance taken

2008-07-21 @ 01:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0