Pics!

Va och hämtade paketen tidigare idag. Allt va bra, förutom att kattburen va lite sönder i plasten.. så ska få en ny, och så fick jag inte ett underlägg.. kommer tydligen senare.. fanns väl inte på lagret. Och det bästa va ju det andra lilla paketet.. hihihi.. vill ju berätta va det va.. men det går inte.. ni får vänta ett tag till. =)

Annars då... vad har jag gjort idag? Städat.. hehe.. kul.. men man får ju passa på me när det är dåligt väder. Sen har jag lagat mat... och efter de.. *funderar* Jaa.. inte mycke... rolig dag hörrni =D Här kommer iaf lite bilder från när jag å mamma va hemma hos moster förra helgen.. då jag hängde me grabbarna på deras 20 års fest.



Emil & Oskar - tvillingkusinerna =)
 

3 ST TVILLINGPAR på      
samma fest! =)

Mamma och moster... haha.. gissa vilka som
mådde dåligt sen då... *skrattar och syftar på shotsen*

  Brun...Vit...Brun.. KUL.. haha. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0