Tisdag 8 juli

Halloj.

Inte skrivit på ett tag... har haft lite mörka dagar, dom senaste... men nu är det väl bättre, antar jag =) eller ja... man får ju helt enkelt gå vidare. Jobbade som sagt hela helgen. Tröttsam helg.. fredagen va lugn. Lördagen likaså.. gick ut efter jobbet me Erik å tog några drinkar! De va trevligt! Tack för att du lyssna på allt mitt babbel.. haha.. =) Söndagen va lugn den också... och tur va väl det. Vi va ganska trötta.. trots att det blev en hyffsat lugn lördagskväll. Men tröttast va nog Carro.. haha.. hon va gladast på lördagen om jag säger så... så fick hon öppna på söndagen.. hihi. =P

Igår va en dag i enbart kaos.. så den pratar vi inte om... lalalaa.. Idag har jag tvättat.. heeeela dan. Vi bokade upp 2 tvätt tider.. tänkte t.o.m börja tvätta alla gardiner bara för att man va så inne i tvättandet... haha.. men nääe.. det får bli en annan dag!

Fan.. jag skulle försäkra Theo på if:s hemsida för nån vecka sen. Men sen va man ju tvungen att ha ett nytt intyg från veterinären. Jag väntade med det.. och hörde sen efter vilken försökring nya kissen har... och han har agria. Tänkte ju ha båda på samma.. men agria kräver att katten är chippad / regestrerad / id märkt.. *suckar* och de e ju inte min katt. Så då måste jag ju göra det.... Och då tänkte jag... eftersom lillen ska kastreras om ett halvår, så kan man ju ta allting då... Hehe.. jooooo visst... Räkna på det här..

*kastrering + undersökning på lillen. ( Han har ju ett jätte svagt pipfel och brosk vid naveln.. så de skulle vi kolla då )
*vaccinering på theo ( han har aldrig blivit det )
*chip / id märkning på theo
*vanlig undersökning på theo så han kan få intyg
*sen vill jag kolla theos tandhygien.. tror de e dags. Kan bli jätte hemska komplikationer om tandsten förvärras.
*och sen ska theo försäkras

Hm, vill jag veta hur mycke det skulle gå på? Men fasen då... det MÅSTE ju göras. Och det är hemskt att man inte gjort det tidigare.

Jag hittade en mindre möbelgrupp som också är jätte fin.. som skulle va skeeeta bra till vår balkong =) MEN.. haha.. EN stol.. 1500kr.. jaha, tack för den!!




kolla va fint det var när jag kom hem i lördags natt =) jag å theo satt å tittade ut.... *ler*


Kommentarer
Postat av: Frida

hej hej! min katt är försäkrad hos agria, men hon är inte idmärkt, chipmärkt eller såå..

2008-07-09 @ 21:25:37
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0