Torsdag, äntligen sommarvärme!!

Tjaba!

Kan de bli härligare eller?? Vädret måste bara hålla i sig i helgen... Ska ut till Öregrund igen =) me like. Grejen e att jag kunde eventuellt fått jobba lördag å söndag.. kväll. Några timmar... men fan.. det kändes så meningslöst. Det är det ju inte eftersom jag behöver varenda timme.. men ne.. det va inte ens säkert.. så jag kände inte för att offra helgen den här gången. Utan imorrn så kommer bror min in till stan.. och så åker jag me honom tillbaka sen. Sen på lördag kommer förmodligen Patrik ut me.. så då stannar vi några dagar å har lite semester tillsammans iaf.

Idag har jag iallafall varit ute lite... känns bra.. haha. Har inte varit de dom senaste 2 dagarna typ. Bara legat inne å möglat. Gick ju å handlade vid 22-tiden igår. Normalt? Kändes som att det va min eftermiddag typ. vadå vänt på dygnet? Men det är ju som alltid när Patrik jobbar natt...

Jag har sprungit lite småärenden på stan. Ett ärende åt min käre bror.. ett hm.. ja... lite speciellt ärende som inte händer ofta. Haha.. men ett roligt ett iaf =) ( kan tyvärr inte säga vad, hihi ) Sen va jag inne i några butiker  kollade rean. Men kolla inte så noga.. ville inte hitta nåt eftersom jag är helt pank. Men väl inne på H&M så kunde jag inte hålla mig... men det va inte till mig! =D Utan hittade en ( eller ja massor, men va ju tvungen å välja en sak)... en grå mjukisdress till K & T lilla plutt! Såå söt.. ååh... önskar man kunde handla massor! Allt e ju så gulligt å det finns så mycke fint. Och jag vill egentligen hålla mig tills barnet är fött..meeeen.. jag kunde inte =P

Jaa.. sen mötte jag upp T & K på stan... gick å fikade på Storken. Hallon å cocospaj me glass. Mumma. Sen åkte vi hem till Malin.. Maria kom å plockade upp oss. Fikade där me.. hehe.. eller ja, drack kaffe... å babblade massa. Sen gick vi till K & T nya och fina lägenhet och tittade! Ååhh.. jag vill me ha en egen.. hehe. Fast vi har ju fin me.. men ändå.. =) Sen följde jag me dom och köpte barnvagn. Så mysigt. ( vill me ) hahaha... nej inte ännu *ler* Och efter det blev det MAT på godaste å favvo stället, Aspentos! Det vanliga... sovlaki.. Mmmmm... får inte nog av den. Helt soprent å tallriken.. haha.

Fick sedan skjuss hem.. å jaa.. nu e man hemma. Ska packa ihop mina saker snart till öre.. så jag inte väcker P imorrn bitti. Usch... slog på TVn å skulle kolla om de va nå bra.. jo visst... exakt när jag slår igång tvn så sätter hon i "the ring" igång det där jävla bandet å kollar på de..jag såg det me då =P kuuul, hehe.. Den filmen e fan snuskig asså. Så nu väntar jag på tele samtal.. ( Fan ta den, om nån skulle ringa nu ) Skulle nog inte svara, hahaha.

Ha en super trevlig helg allesammans!!
Kramar i Massor!
Christin

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas det löser sig med din försäkring!

japp, i september drar vi en vecka :)) gött som sjutton ska det bli... jag är bara nervös att det ska krocka med dopet eller nått, men det får vi hoppas att det inte gör!

2008-07-11 @ 08:52:42
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0