back in town

tjoooflöjt..!

Fan blev en rolig utgång i Öre i lördags! =D inte för att jag dansa eller far runt så mycke, men träffade så mycke folk från skolan å så.. såna man inte träffat på flera år. Så de va skit kul å prata me alla! =) Fick också höra så mycke fina och snälla saker av andra.. Tack! det värmer ska ni veta..

Sen på söndagen så vakna jag ändå hyffsat tideigt.. å mådde hyffsat bra, hehe. Tvingade ut mig själv å satt lite till å från ute i solen. Förresten, JAG rensade faktiskt massa ogräs där sen.. haha.. trodde ni inte va! Men så va de, jag fick slita med jätte spaden å mamma låg å sola.. =P men de va lite roligt faktiskt.. skönt å ha nåt å göra i solen, jag pallar ju inte å ligga still å sola =)

Jaa... sen vid tre-tiden så tog jag bussen in till stan.. Hem först till lilla lilla stackars Theo.. som blev SÅ glad när jag kom hem. Fy... ska aldrig mer lämna honom sådär igen =( Dumma matte...

Va hemma en stund me honom, sen gick jag hem till bror, dom bjöd nämligen dit mig på middag. Och jag dör asså.. för den där ungen e så underbart söt. Får inte nog av henne.. lilla ängeln.

Och då fick jag veta att farmor å janne skulle komma dit idag då, och hälsa på och titta på Emilia. Så då bestämde vi att jag å johan skulle åka å handla tidigt idag, och sen gjorde jag smörgåstårta. Som va väldigt uppskattad ;-) aah så de va roligt! Sen har jag barit där tills nu ikväll... så mysigt. Emilia e så fantastiskt gullig, för nu ligger hon å tittar massa.. Åhh.. vill äta upp henne =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0