Bilder!!


Midsommarfin! =) Första kransen jag någonsin gjort, hihi..
och min älsklingsklänning som jag köpte i Thailand.




Emilia också midsommarfin!! Såååå söt i sin lilla krans!
Men hon själv brydde sig inte så mycke, mest trött.. hehe.

Moster, jag, mamma å Emilia.. så fina vi alla är då!



Midsommarpuss!!

Allihopa nere på Slupen..




Moster Kristinas lilla bäääbis Bellman. Så jäkla söt!

Tjocka släkten!! En del av den iaf... =) Bl.a morbror Hasse... kusinens tjej å vovvarna.. syskonen Marie & Niklas.. mina kusiner.... Patrik å Mamma!






Vårat 10 m långa partytält! Sjukt nice.. =) Moster dricker snaps.. å försöker dessutom svälja glaset! haha. Mamma å Patrik på ett kort.. och morbror med son och min kusin, Niklas. Så lika haha.. Sen va tyvärr bilderna sluuut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0