Imorrn kommer älskling hem =)

Japp.. slut på friden... hahaha.. neeeej.. ska bli så kul å få hem min käära pojkvän =) har längtat efter honom... men de va ju bara en vecka.. Värre blir det väl om jag åker till Mallis.. buhuu!

Idag vaknade både jag å lillebror jätte tidigt.. =0 Magnus va uppe redan vid 8,00... och jag runt kl 9.00.. och det är tidigt för å va syskonen Fallenius ;-)

Under förmiddagen gjorde vi inte så mycke. Käka frulle å drack kaffe å så.. sen glodde på ett avsnitt av C.M =) Och sen runt två tiden gick vi hem till bror å malin...å Emilia, hihi.. Följde med dom nästan direkt upp till gränby centrum, dom skulle handla.. Så jag å malin promenerade med vagnen å bröderna tog bilen. Shit, det va jobbigt å gå me vagnen.. haha.. visserligen va det uppförsbacke hela vägen.. ( skyller på de, hehe) nej men de va de.. lite =P sen att man e sjukt otränad gör ju inte saken bättre.. hehe.

Hem igen sen.. och åkte nästan direkt iväg till allianshallen. Storebror skulle spela innebandy match. Va länge sen jag kikade på honom, så de va kul! han e så duktig.. hehe =) Och de va lilla Emilias första match me *ler* som hon kolla på... tror hon gilla de faktiskt ! Kommer bli en liten sportbrutta de där, hehe. ( Hon har inge val stackarn *skrattar* )

I vilket fall som helst så är hon lika SÖT som alltid!! Jag vet att jag har sagt det förr... men jag får inte nog av henne!


                                           

Sen hem till johan å malin igen... blev bjuden på goo donken =) =) Tack tack... smaka muuumma.. hihi..

Jaaa... och då va det helt plötsligt kväll, pappa å magnus kom me bil å plockade upp mig. Så släppte pappa av osshär hemma hos oss... ja, å nu e jag å magnus här.. ska kolla på Criminal minds nu å fika.

Tataaaa! sov gott sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0