kära öregrund =)

Jaa.. jag åkte hit igår efter jobbet! Så va väl här vid halv ett på natten, Micke va så snäll å skjussade mig sista biten från gimo.. å sen va jag upp igen kl 6 idag.. haha.. heeelt otroligt att JAG kom upp då =) Jag å mamsen skulle nämligen på loppis, de va skit kul! Handla väska, smycken å lite smått.. för inga pengar alls, hehe. SKOJ!

Sen åkte vi hem.. har suttit ute å solat å fikat... Micke, hans bror å maria kom förbi me på en kaffe. Va nämligen en timmes väntan på systemet.. hahaha.. jobbigt =P

Så ja... nu ska jag eventuellt hjälpa mamma ute i trädgården.. tänkte ta tag i spaden å känna hur det känns, *lol*  känns det för jobbigt så skippar jag de.. haha.

Sen blire middag... kanske följer me till moster senare å fikar... och ikväll ska jag förmodligen träffa micke å dom igen!


Love to be here.
=)

Tjoheej!! trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0