Måndag 2:a juni...

Tjoo..

Idag hände det inte mycke i mitt lilla liv. =/ Ringde det där telefonsamtalet som jag nämde... men jaa.. inte mycke till framsteg tycker jag, Känns som att jag har lång väg kvar innan jag får mina pengar från mitt gamla jobb. Fy faaan säger jag bara... usch, blir så arg =) men dom ska inte tro att dom kommer undan.. vilket dom alltid har gjort. Men jag tänker inte ge mig...

Idag gick jag å hämtade ut Theos paket. Hihi.. hans ställning e sååå fin.. MEN självklart så är han livrädd för den. Haha.. vilken fegis till katt jag har!! Visst, klösa på den vågar han.. men inte klättre.. vilket är själva poängen med den =) men vi är en bit på vägen ialla fall, hehe.. så länge jag mutar med majs =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0