Måste !!

Dagens måste är att vi måste skaffa oss balkongmöbler.. haha. En solstol iaf.. vad som helst! För ligga på en liten tunn sarrong me en kudde på det där betong golvet e fan inte skönt! =P

äh... det är ändå för varmt. Jag gillar inte att sola har jag kommit fram till. Men man vill ju få lite färg.. och inte heller sitta inomhus nu när de väl e fint väder.

Jobba kl 16 då.. ingen motivation alls.. känns så meningslöst å jobba bara några timmar. Jag vill ha ett heltidsjobb... men men. kommer väl =)

Nu är Patrik å Schrekland.. fan va skönt, jag vill också juu!! Bada i poolen.. hehe.. eller ligga på playan me en färsk frukt shake, hade varit nice!

därför vill jag till mallis... men skulle hellre vilja få ett hyffsat välbetalt jobb så man kan börja spara... och sen!! dra nån stans lååångt borta =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0