Ny vecka.. med regn.

Halloj.

Pratade precis med Sabine på Samvetet. Little Chris e ju som sagt tingad nu.. så nu är det bara vänta till vecka 30 =) vilket är runt den 21 juli. Och innan dess måste jag köpa lite nya skålar å sånt. Funderar på att köpa ny bur me.. en ordentlig. Kattlådan är ju stor redan... så den kommer även funka för 2. ( hoppas jag. )

Sen pratade jag även med Cecilia på Proffice. Hon ringde just för att dom hade fått in en tjänst som hon trodde skulle va nånting för mig. En reception / konferenstjänst. Och uppdraget gällde i 2 månader. MEN.. det är i Sigtuna... Blää.. orka pendla 45 minuter då =) jajaa... jag kände ju inte att jag kunde säga nej till det första som erbjuds så jag sa ja.. Men det är ändå inte hon som bestämmer vem det blir, utan det gör dom på hotellet själva. Så nu är det bara vänta på det me. Tjänsten blir aktuell i augusti. Lite nervöst om jag skulle få den. Jag har aldrig jobbat inom konferens. Jag vet ju hur det går till på ett ungefär... men har aldrig haft hand om bokningar /  bokningssystem inom just konferens. Och först tänkte jag att det inte gjorde nånting.. för det kommer ändå va lugnt under sommaren. Men sen kom jag på att jag börjar i augusti.. och så är det 2 månader fram. Så det hinner ju dra igång då.. fan =P

Idag sker nog inte mycke. Patrik ska jobba natt i 2 dagar... och jag är inte uppskriven på nå mer jobb. Kul.. kollade hur många timmar jag hade jobbat hittils den här månaden... *fnyser* 75 timmar... vilket är ingenting... =(  och det känns som att jag har jobbat dygnet runt... kroppen riktigt värker nu. Haha... kul sommar det blev va!! Ooooj va mycke kul man kunde göra å hitta på.. fy fan.. =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0