Onsdag 25 juni

Tjollahopp!!

-Lite update-
I måndags finns inte så mycke att säga om.. hehe.. va bara hemma å gjorde ingenting. Igår gick jag å Patrik å käkade på Terrassen. Har faktiskt aldrig ätit där, å det va gott. Åt oxfilé.. mm... va så länge sen! =) Men hann tyvärr inte med desserten som ingick.. fan! haha.. vi skulle nämligen på bio som började kl 21. Gick på "The Ruins". Den va sådär.. funkade! Åt popcorn me sour cream & onion smak! Har jag missat... damn va gott de va! haha...

Och nu då...
Har precis varit ner å mött upp hon som har hand om kattungarna. Dom hade varit hos veterinären och vaccinerat sig.. så då passade dom på att svänga förbi här så jag skulle få titta på dom! Ååhhhh.... dom va så jäkla söta! Ville ha dom allihopa.. men speciellt dom två som jag redan hade sagt att jag va intresserad av. Asså dom va ännu sötare i verkligheten.. och så smååå. Fan att dom inte är så små när man får dom.. hehe.. Men jag blev så uppspelt av att dom va så söta.. så jag glömde helt bort å ta nån bild... men tog två när dom låg i buren sen.

Fan, det va sjukt svårt å bestämma sig.. mellan brittan å chris.. hehe. Dom va verkligen sååå söta fast på olika sätt. Men men... va ju tvungen å välja... så det blev little Chris! =) Assåå... kan man byta namn på en katt som man köper? Fast den redan har fått ett... Little Chris liksom, blir ju lite långt å säga, hehe. Men iaf så är det inte hundra att jag får honom. Det är flera som är intresserade... fast hon som har katterna sa ju att jag va först. Och hon har inte sagt eller lovat nånting till dom andra, för hon sa att jag skulle få titta först. Men det är ju katthemmet som betsämmer... som tex. det va en tjej som ville ha BÅDE Britney å Chris ( Just dom som jag ville ha ) Och då kanske dom tycker att hon går före.. just för att hon tar två.. Men tur är att jag har min katt.. annars hade jag nog inte fått köpa nån. För dom vill helst inte att katten ska va själv.


Här ser man Little Chris längst fram... och lilla Britney i vänstra hörnet.

Men det som va lite läskigt... Little Chris hade tydligen ett litet litet pipljud på andningen.. vad jag förstod det som. Men det va absolut ingen fara. Och försvinner förmodligen.. plus att han hade ett litet brock vid naveln. Så bara man håller koll så skulle dom kolla allt igen när dom kastreras. Då kan det ju inte va nån fara.. om dom vill att man väntar tills dess? Det va tydligen vanligt att en unge i varje kull får så...


Sådär ja... ett helt inlägg om kattungar! *Tss* =)

nu ska jag göra mig iordning... ska ner på stan å träffa Karro. Ska försöka hitta nånstans där jag kan skriva ut mitt CV till intervjun imorrn.

ha en bra dag allesammans!!
*kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0