Önskelista.. hehe

jaa då.. såna finns de gott om =) ( Och ni som inte är intresserade av kläder kan hoppa över det här inlägget =P )


Som vanligt när man har tråkigt så sitter man ju, dum som man är, å glor runt på alla sidor som finns på nätet med massa fina saker.. fan va surt de e å va arbetslöööös..

Älskar shortsdressar.. vill ha en sån..                         
         

  och så finns de ju så mycke söta klänningar nu till sommaren =)


..spets är fint, skulle vilja ha en klänning i spets....


sen har jag kommit på att jag inte äger en sjal..
en sjal vill jag ha, och jag fastnade för den här;

söt tub...   tjusig kofta...   urgullig kjol =)

jag slutar där... annars kan vi ju hålla på i en evighet.

Fasen... gillar inte att man måste prioritera.. hehe.. Jag vill ju köpa massa grejer till lägenheten, fixa balkongen. Köpa massa kläder å sånt *ler* resa...jaa.. de e mycke man vill. Men va fan, ett jobb kan jag väl få åtminstone ;-)

Förresten, ni som gillar gladiatorsandalerna! Hittade några par som va sjukt coola, tycker jag och REJÄLA, haha.. finns i många färger me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0