Redan söndag..

ÅÅåååååååhhh... jag är så trött !! Fattar inte hur man kan jobba heltid på O'learys.. Jag är helt förstörd efter 2 dagar.. =( Visserligen kanske det är lite jobbigare nu under EM.. men ändå? Shit.. I fredags satt vi i skiten rejält.. Vi va 5 personer, hade lätt behövt 2 st till... Och det roliga va, att det första jag säger när jag kommer dit är - Vafan är vi så många för? =P Vem kollar när Italien spelar fotboll liksom... hehehe.. jooo.. typ hela Uppsala kändes det som. Gah... och direkt efter den matchen.. skönt, nu e väl allt över. Ha! Nej, då skulle ju lika många kolla när Holland spelade.. what? Aja.. måste va jag som är sjukt ointresserad av fotboll så att jag inte tänker så.. att det är kul å kolla på andra lag än Sverige =P

Men helt otroligt så överlevde vi fredagen.. haha.. Jag å Karolina bara stod å skrattade. Va ska man göra liksom, de e ju bara köra =D Men de va FULLT asså.. i hela restaurangen.. två led i baren.. hmm.. vad hände med planeringen liksom?

Men Patrik kom ju hem på natten iaf.. så de va ju lite till tröst =) Skönt å ha dig hemma igen Abuuu Hassan, hehe ♥

I går då.. Lördag.. Sov jätte länge för det första. Så ont i kroppen jag hade.. Sen va det bara upp igen och gå å jobba. Men den här gången va man ju beredd på att det skulle bli mycke.. för SVERIGE skulle ju spela =) hehe. Fick dessutom stå i baren uppe igen, så de va väl skönt.. men som jag sa förut, de e inte så roligt heller. Händer inte så mycke där.. plus att man säljer bara öl typ.. uuh.. trökigt. Men bror satt där uppe me sitt jobb så det va roligt.. och så hade jag svärfar som hängde i baren hos mig =)

Matchen gick ju skit... hoppas nu det går bra på onsdag för dom. Jaa.. man va ändå ganska trött efter sve-matchen där vid åtta tiden. Då va det bara å börja om på noll igen.. för vi skulle hålla igång under Ryssland matchen me.. ååååhh.. *suckar* Jahapp.. så va väl klar vid 00.30.



Jossan kom in då, och jag ville gärna träffa henne en snabbis innan hon åker hem igen.. ses ju å hörs ju inte så ofta nu.. Och jag hade städat så jäkla mycke.. min bar.. sopat hela övervåningen..plus att jag skulle gå ner å hjälpa tjejerna i stora restaurang delen.. ah.. gick å hämta mopp å vatten å sånt till dom.. och skulle som sagt hjälpa till.. POFF sa det så stod man där själv med två moppar.. å alla andra hade helt plötsligt gått hem. Så då fick jag moppa hela jäkla stora restaurangen själv också... så efter de va jag less. Toaletterna va kvar men fan heller =P dom får jag dessutom också alltid göra..så jag frågade inte ens tjejerna om de va ok att jag gick.. utan jag sa bara hej då och gick =) taskigt kanske men men.. och jag tänkte på det igår, INGEN säger hej då när dom går.. ?? Vad är det med folk asså... trodde restaurangbranchen va den då man va ganska tajta liksom och hade lite sammanhållning.. men nehej =)

Sen gick iaf jag å Jossan till Pitchers som har öppnat igen.. ( Jaa.. du hade rätt ) hehe. Och som vanligt så ska alltid söta Josefin envisas om att - Det är sommar, vi ska sitta ute!... Aja.. funkade ett tag. Tog en baileys coffee och en cider. Sen åkte Jossan hem. Jag gick å mötte Patrik å Olle. Vi gick sen till O'Connors, tog en guinness.. sen va det hem som gällde. Så himla trött.


Och idag då... sov aslänge igen.. =D sköönt. Patrik gick precis iväg å skulle äta å sen handla. Jag måste diska.. blä... och dammsuga. Usch... sen börja me tvätten vid kl 16.. och sen sörrni!! Ska jag JOBBA igen.. wiiiee... och idag är det inga matcher förrän kl 21 typ.. kul.. så det kommer bli sent med andra ord. Men jag börjar inte förrän kl 18. Men ändåå..

Mm.. och på måndag ska jag iaf (vet inte om Patrik åker me) till Skokloster och kolla på missarna.. Sen på kvällen ska jag nog hem till bror å malin. min kusin är där då å hälsar på nämligen.

Tisdag, ingenting planerat ;-)

Onsdag, jobba igen.. Sverige har ju match. Gah.. slit med andra ord.

Sen Torsdag åker vi ut till Öregrund och är där hela helgen å firar midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0