Sista spurten!

Nu har jag bara två ( varav en kommer bli väldigt tung ) arbetsdagar kvar innan midsommar. Usch.. såå omotiverad. Men gu så mysigt det ska bli i helgen ute i Öre. Tyvärr så ser ju inte vädret så lovande ut.. men förhoppningsvis ändras det =)

I går, måndag, skulle jag åkt å kollat på katterna. Men en bussresa som skulle ta nästan 2 timmar kändes inte så lockande. Så jag ringde och förklarade läget.. och det va ingen fara. Vi löste det på annnat sätt =)

Sen vid tre tiden fick jag å Patrik tillslut ta en taxi till bror min.. väntetid på 30 minuter.. !! Pga av det förbannade regnet. Shit vad det öste ner igår. Hehe.. mysigt när man e inne... men när man ska ut sen är det inte lika kul =P Och hemma hos dom va vi till ca kl 03.00 inatt.. haha.. hade jätte trevligt.. satt å spela massa spel å så.

Tisdag då... va hände där...?? I söndags stod det " inget planerat". Stryk det.... jag ska jobba.. *suckar* Börjar kl 18.00 ikväll...

Men på torsdag runt ca 14.00 åker vi ut till öregrund. -Midsommar- Jag gillar midsommar... all go mat å tjocka släkten =) ah det är sååå mysigt så. Men som pricken över i så hade jag velat haft den här somriga... gu den är så fin. *suktar*
 
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0