solig 5 juni!

Heej heej!

Halsen är lite bättre men ändå inte... har inte ont när jag sväljer längre... men om man kollar i halsen så har jag som "blåsor" i svaljet.. asså.. de e inga stora blåsor, men typ.. större prickar då..sår? aja.. inte så fräsht =P nej och så river det lite i halsen istället... *suckar* alltså kommer jag bli sjuk, jag vet det.. för imorrn måste jag jobba.. och bara för att jag anstränger mig för tidigt.. det var nämligen exakt så jag gjorde förra gången.. jaa.. så då kommer det bryta ut ordentligt efter de.. fan..

Grattis till alla som tar studenten idag!!! =D jag antar att dom gör det, för det skriks väldigt mycke utanför fönstret här idag =)
                                            

Hmm... inge boende på mallis har dykt upp än... och inga pengar på mitt konto för den delen heller =/  Kan inte nånting gå bra för lilla mig snart... *blink blink*

Hoppas på att få adoptera en av dessa katter iaf =D dom finns på föreningen samvetet här i uppsala... då kan det va katter som har sprungit bort, blivit lämnade.. eller nånting sånt.. så sjuuukt söta ju! Mailade dit igår, så hoppas få svar snart!  
                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0