söndag 29 juni

Heeej på er!!

Hoppas ni har haft en härlig helg!

Överlevde jobbintervjun. Vet inte alls hur det gick.. det gick okej... kunde gått mycke värre om jag säger så... men kunde självklart gått bättre me. Men men.. det är gjort nu och går inte att ändra på. Det gällde ändå ingen aktuell tjänst.. utan dom bara förbereder sig inför hösten.. så dom har träffat alla och är förberedda om det nu skulle dra igång.. och dom behöver fler konsulter. Så jag hoppas det dyker upp nåt till mig =)

Jaaa.. sen jobbade jag i torsdags.. det va helt oväntat lugnt. Till skillnad från onsdagen. Såå de va ju skönt på ett sätt.. men så typiskt bara för att vi va fler i servisen.. men så är det jämt.

Jobbade fredag också... då va det me lugnt. Men innan så hängde jag me bror å malin, å lilla skrållan till pc city och barnens hus. =) och va med dom under dagen å följde med på deras ärenden. Tog en säng till Chili me.. jag har nämligen presentkort där. Så tänkte kolla om jag hitta på nåt. Oh det finns mycke fint där.. sen åkte vi hem till dom å fikade.. paj me blåbär/hallon å vaniljsås.. Mmmm!! men sen som sagt va det dags för jobb. Men lugnt då.. Dessutom stod jag i baren... så då va det ännu lugnare för min del. Så jag fick gå av vid 21.30 typ... snabbade mig hem. För av nån anledning så hade jag fått för mig att jag skulle följa med Erik å Johan till märsta.. haha.. våran chef har ju ett ställe där me.. och just i kväll så va det poolparty.. hahaha. Jag säger då de... så jag sprang hem snabbt.. stressade å gjorde mig i ordning. Patrik hade två jobbarkompisar här... poängterar då att det va första gången jag träffade dom... precis innan jag ska gå så slår jag på en jätte vurpa i vardagsrummet mitt framför näsan på dom.. HAHAHA... härligt första intryck man gör! Jag höll på å dö.. så jag snabbade mig därifrån. Kul.. men nån gång ska väl de hända me =P

Mötte upp Manuel å Javier på O'learys... tog en drink å sen sprang vi till tåget. Erik å johan åkte en timme tidigare... och jaa.. sen va allt igång. Haha.. men vi hade kul. Har lite bilder på grabbarna som ni ska få se sen.. =D

Jahopp... lördag. Alla va pigga och glada. Haha. Not. Stackars Erik å manne som skulle jobba kl 12. Själv började jag inte förrän kl 16. Men det va jobbigt iaf. Sån tur va så va hanna aspigg å gjorde typ det mesta.. hehe.. och jag fick sluta vid 21-tiden.. för det va jätte lugnt igår me. Skönt faktiskt. För vet ni vad..??? Joooodå.. jag fick jobba idag me.. !! =( Tacka fan för att det är sista fotbollsmatchen iaf... *suckar* så less... =) så kl 18 kilar jag iväg å jobbar igen.

Sen får vi se hur nästa vecka ser ut. Nu ska jag laga nå mat... Heej heeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0