spöregn och jobb, kan det bli värre?

Hej hej.....

Har suttit inne hela dan me lillebror.. men nu för ett tag sen när han gick bestämde jag mig för att göra nånting iaf innan jobbet. Ja, så kom jag på att jag kunde gå till H&M och köpa en jeans jacka som jag har tittat på där! Gör mig iordning.. tar på mig mina inte nya men oanvända röda sandaler och tänkte inviga dom! =D VISST!  Gör du de Christin.. gå ut du i spöregnet med ditt nymålade smink, nyfixade hår och dina fjolliga små röda skor.. haha.. faaan.. PRECIS när jag skulle gå ut så börja det vräka ner!! =( sååå.. jag blev kvar inne.

  

Wiiee... först ringde Jossan, hon e påväg upp till Uppsala över helgen! Hoppas vi hinner ses nåt nu medans du e här.. så typiskt att jag jobbar ju. Och sen ringde Samvetet, kattjourhem. Hihi... jag fick berätta lite då om mig å ur vi bor å så.. och om theo =) och hon tyckte allt lät bra... så nu fick jag numret till hon som har kissarna hos sig. Så vore ju kanon om man hann åka å kolla nu under nån dag i helgen!! Och sen ringde Patrik från Grekland... dom skulle åka till flygplatsen nu. Så han e hemma snart.. hihi.. Läängtar!

Theo ska få en kooompiiis =D 
                                                     (han vill inte va me, det syns =P )


Det gjorde ganska mycke å få in lite färg i lägenheten... men det saknas turkosa kuddar till soffan bara... å kanske skulle de va fint med turkosa underlägg på köksbordet...




nehe... måste springa till jobbet nu =( buhuu... ha en kanon helg allihopa, å tänk på stackars mig, hehe,

Kraaaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0