take a bow...

den e bra =)

fasen... theo låg å sov på första hyllan på sin ställning idag. Igår låg han längst ner.. så han har flyttat upp ett steg.. hehe.. Så skulle jag försöka smyga fram å ta ett kort, då hoppa han ner precis när jag knäppte =P

    
sen kom han å trampa på mig =)

Jaa.. jag har under min rastlösa tid kommit på en sak som man kan göra om man har tråkigt.. haha.. man kan göra shorts av sina (säkert 4 år ) gamla goingar till jeans.. =P VARNING FÖR NÄRBILD PÅ MITT AAAASS! HAHAHA



nu är iallafall dom mina favosar som ni kommer se på mig JÄMT.. hehe.. sjukt sköna =)

okej... de va liiite tidsfördriv..  *hmrf*

Jahopp... jag ska va själv en hel vecka nu ( det är därför jag passar på å lägger ut såna här snuskiga bilder.. hahaha, joke ;-) )  Nej men de e ju inte så kul... å va själv. Tror inte jag har varit de på väldigt länge... *funderar* Många skulle säga "skönt " men näee.. inte jag. Jag avskyr å va själv =P Men P kommer nog ha det super iaf under den här veckan i Grekland. =) det unnar jag honom. *ler* Men kommer sakna massa, pust å suck.

nu ska jag kolla på Alien, återkomsten.. och få tyst på Theo.. han skriker.. som vanligt... =)

hej hej!! 

                             

                                                        Familjen hehe  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0