VINST!!

Yeeeay..!! Härligt att Sverige tog hem fotbollen.. Det innebär glädje, vilket innebär glada människor.. och då på O'learys fanns det glada gäster vilket underlättar sååå mycke. Och det blir mycke roligare å jobba.

Sen att jag fick stå i baren uppe va både bra å dåligt. Det va riktigt skönt å slippa va i servisen... blä.. för de gillas inte =p speciellt inte en sån här dag när de e sjukt mycke folk! Men samtidigt.. baren uppe.. hallå. Inte så kul kanske.. finns spendrups på fat, sen har du heineken, mariestads å norrlands på flaska typ. Och i batteriet finns en bacardi apple, kalhua, gin å vodka... haha.. som du kan blanda me sprite, apelsin eller tranbärsjuice. Jo mjölk hade jag ju me.. hahaha.. jaa de säger väl de mesta. Men det är ändå inte så många som dricker drinkar tyvärr..

Blir nog mer på lördag.. *suckar* Ska jobba fredag, lördag å söndag. =( Buhu.. jag som ville umgås liiite iaf me Patrik nu när han kommer hem. Fan.. fick mess av honom... han säger att han e skit brun!! Haha.. skit också.. de vill inte jag, för då kommer jag bli avis =P

Nehe.. ska man försöka gå å sova kanske.. innan det börjar bli ljust ute.... Imorrn vet jag inte alls va jag ska göra. Idag städade jag massa..så nu e de fin fint här hemma =) såå... städa kan jag ju inte göra imorrn.. hehe. Aja.. man kommer väl på nåt.

Vi hörs iaf! Gonatt å Kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0