Äntligen fredag!!

Hej allesammans!!
Hoppas allt e bra med alla där ute i det här fina å härliga vårvädret! Sitter nu med en kopp kaffe, nyduschad och är LEDIG! =) hihii... japp... eftersom jag jobade förra söndagen så fick jag vara ledig idag... så nu är jag ledig fredag, lördag å söndag! Så jäkla skönt! Sitter å väntar på att mitt paket från VS ska komma... men grejen e att jag vet inte om jag kan vänta mycke längre... vi ska nämligen åka till IKEA. Handla lite hyllor å nån tavla... ska kila till H&M en snabbis me innan... ska faktiskt kolla in barnavdelningen.. haha.. om de finns nån vårjacka till mig! Alla jackor e ju för stora =(

Igår fick jag mina söta ballerina skor... och här om dan kom dom röda med kilklack. Båda passade bra som tur va! =D



Idag ska jag åka till min mamma!! ♥  Eventuellt om jag hinner ska jag hoppa av en snabbis i Gimo... men sen ska jag ut till öregrund å va där hela helgen, ska bli sååååå skönt! Och patrik ska jobba natt hela helgen..

Har fortfarande ingen mobil så alla som behöver veta vet =) jag har fått tillbaka samma nr iaf... så nu ska jag bara fixa en mob. Men ha en jätte jätte bra helg nu!!

Kram heeeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0