Believe

Jag vill verkligen ha det här halsbandet... tycker så himla mycke om det  =)  men det tar emot... får inte handla mer!

image247

Tänker inte nämna hur min dag på jobbet har varit, vill inte bli på dåligt humör... Men en ny dah imorrn, förhoppningsvis lite bättre... =/

Annars har jag inte gjort så mycke. Ätit mackor å Körsbärs youghurt =)=) gott! Suttit å kikat på nätet efter en maskeradkostym.. eller en idé iaf. Vi är nämligen bjudna på maskerad i helgen.. men jag tänker inte gå om jag har nåt bra att ha på mig, haha.

Imorrn köper jag en ny mobil iaf =) och med ABONEMANG! på tiden å bli lite vuxen kanske.. hehe... men vafan... comviq kompis 75kr har funkat bra för mig! Hehe... men nu e de så att jag kommer aldrig ha råd, eller iaf prioritera att köpa en mobil kontant.. så de får bli såhär nu. MEN kommer aldrig ta med den ut på krogen =P

Jag har tänkt många gånger på att det borde börjas sälja snygga magväskor... hahaha... de e coolt tycker jag, kan va snyggt me! =P och framför allt, asskönt å praktiskt! Åsså hittar jag den här, fräsh ju!! skulle jag vilja ha....

ca 208kr från asos.com


Jaha ja... nu ska jag nog krypa ner i sängen min... läsa Sofis mode... Ska upp hyffsat tidigt imorrn så...

Jag bara älskar bilderna som "Peyton ritar" i oth... Gonatt, sov gott

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0