Fredag natt

Hej hej!!

kom hem från karro för ett tag sen... jag å karro å maria, malin jenny å krille har suttit där hemma å tjatat å druckit kaffe =) jätte mysigt! =) kikade lite grann på let's dance, men såg nu på nätet att Danny åkte ut.. asså,, Karl Petter är söt, jaaaa dåå... MEN han kan inte dansa!! =P men tittarna verkar ju gilla honom så :)

Jätte lugnt på jobbet idag.. så jag gick lite tidigare idag me. Inte bra om det blir för ofta.. men nån gång ibland e väl skit samma.. bara en timme jag förlorar, å de kan de faktiskt va värt ibland!

Fick hem paket idag... en svart väska, ett armband, ett par svarta skor, ett par röda skor å ett par blåa skor.. hmmm... mjooo... skor ja... man kan aldrig få för många =) hehe.. nej men seriöst, skot för 98kr.. vad e de egentligen? jag e nöjd iaf.

Sen fick jag å bejbi hem ett paket tillsammans =) =) våra maskerad dräkter, haha... ska bli kul å se patrik i sin.. han kommer va sååååå söt.. =D

Här e en bild på min, den e väl kanske lite stor, men tycker den funkar bra ändå, dock inte så bra bild.

image266

nu ska jag sussa... väntar på att P ska komma hem. Han e nämligen ute och "tar en öl" haha...

sov så gott alla goa å glada!

Kommentarer
Postat av: marianne(mamma)

Dräkten var perfekt på dej=)//Mamma

2008-03-15 @ 11:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0