Glad påsk!

Tjoho!

Nu sitter man hemma hos mor igen =) väntar på att middan ska bli klar.. hehe... påskmat, guuu så gott! Jaa... sen vi kom hit så har vi typ fikat å fikat.. ätit massa godis... och kännt när bebben har sparkat! =D så himla mysigt... hihi... men sen hade jag mardrömmar i natt om de.. hahaha... att jag hade nåt som sparkade i min mage =P men de va ingen härlig känsla kan jag säga... så de va nog ingen bebbe iaf ;) kanske en alien som kom å befruktade mig under natten *asg* så vi får se vad som kommer ut sen... ska bli spännande! haha... joke! ;)

Förresten, nån som vill köpa 2 kl'ningar av mig från american apparel?? =D=D Fick ju paket igår... och grejen e att jag hade beställt en orange tub klänning... aa... men på bilden va den liksom "vanligt" orange.. men klänningen som jag fick hem va riktigt NEON orange.. inte riktigt va jag ville ha... och jag orkar inte skicka tillbaka. =/ men sen provade jag den svarta klänningen som jag också hade beställt.. en vanlig med korta ärmar och djup rigning i ryggen.. men den va fan FÖR tajt. Storlek small... så hojta om nån e intresserad =) för det e så krångligt å returnera. Ni kan ju gå in å kika på dom på sidan... http://www.americanapparel.net/ eller direkt på www.store.americanapparel.eu/

Mm.... sen fick jag mitt paket från F21. Och jag blev riktigt nöjd med allt där ifrån i princip.. massa underkläder, deadem, en tröjo, en klänning å ett linne... kul kul!

I'm gonna give ya some pics lataaa..  =)

Åker hem ikväll igen.. patrik ska ju jobba imorrn bitti.. jag skulle iofs kunna stanna kvar. men pallar inte å åka bussen hem sen :P

Kanske skriver mer ikväll sen... Trevlig påsk på er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0