go jane go jane! 21 21 21

Shit jag e såååå dum =P först är jag inne å kollar på forever21.com... dom har ju så jäääkla mycke fint!! Och jaaa, klart jag beställde... som jag alltid har sagt, jag e fan sjuk =/ men men.... jag gillar å va de.. ibland =) men jag va ändå duktig å sollade bort massa... fast jag inte ville... å de va svårt.. *lååång suck* hehe...

Jahaaa.. å sen... är jag ÄNNU dummare... jag fortsätter in på gojane.com......aaameeen faan då =P jag hittar hur mycke som helst!! Men nej nej... beställde inte igen =) men hade bra lust... gu.. jag får ont i magen nästan för att jag vill ha allt liksom =D

Här e lite av de.. som jag VILL ha då =) =)






FAVORITERNA!!
image265

jaaa niii... va ska jag ta mig till? *blink blink* Imorrn är det fredag, jiiihoooo!! Gu så skönt! Visst.. vet inte riktigt vad jag ska göra... skulle faktiskt vilja träffa min lilla pulla K... va ett tag sen =) men hon stackarn har börjat gå upp tidigt om mornarna till nya jobbet.. så vet inte om hon orkar me mig på kvällen där sen när jag slutar... haha... aja, ska fråga iaf.. =) tss...

sen på lördag är det ju melodifestivalen, fiiinaaal. Och sen maskerad. Bejbi ska jobba i baren på morgonen, det e ju bandyfinal så de kommer va massa förkrök fram tills den börjar.

Jag fattar inte att jag inte är trött...?? Borde va de... måste försöka sova nu.. =( men skriver säkert imorrn!!
Gonatt gonatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0