Gomorron!

Då va det lördag... skönt.. har både lördag å söndag kvar =) å sen måndagen vet jag inte ens om jag ska jobba. Har bara öppet i 4 timmar.

Men nåt som inte e lika skönt e att jag har fått jätte ont i halsen igen.. =( =( faan också.. de e inte roligt alls. Vet liksom inte hur jag ska bli av med de?? det går ju inte..!

Jaha.. klockan e 11.. hm... va ska jag göra nu? Jag hade ju tänkt å konka upp lite grejjer på vinden som har stått i hallen aslänge nu =) men kanske inte e så bra å springa upp å ner där å bara saker..

Och så är jag bjuden till patriks farmor på middag kl 16. Men vet inte om de kanske e sån bra idé å gå dit när man eg e sjuk. Åååhhhh.. de e synd om mig!! *ler*

vi hörs sen, måste koka te. Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0