härlig måndag

NOT!!

Visst, ingen feber.. men sjukt ont i halsen fortfarande. PLUS att det vräker ner snööööö... jag blir så less. Dessutom börjar jag bli lite skraj me.. sjuksköterskan sa att jag skulle ta tre IPREN =P, alla tre på samma gång alltså.. då skulle det lindra bäst. Mm... å då gör jag de.. men senare på kvällen tog jag alvedon.. och tidigt imorse, kl 05.15 (när patrik kom hem, fatta piiiken, hehe) då hade jag så jäkla ont igen i halsen.. så då tog jag 2 ipren till. Och nu när jag gick upp vid kl 10 tog jag 2 till... kanske inte e så bra... på förpackningen står det att man får ta max 3 st PER DYGN =/
Är det farligt? Alla säger ju olika.. hmm..

Aja.. hoppas ni andra får en bra dag iaf... jag ska väl ligga ner i soffan å kolla på film! Yeeaay.. för det har ju inte jag gjort den senaste veckan.. *suckar*

haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0