Helg! wiiee

Heeej heej!!

kom precis hem från karro å bullen! haha.. du fatta ;) Emma va också där.. så jaa... vi har suttit där hemma.. kikade lite grann på lets dance finalen.. å jag åt ceasarsallad och sen proppade i mig godis =) *nöjd* Pratade me Tove en snabbis i luren.. min lilla pullaaa =D måste komma till gävle snart!

Annars har jag jobbat idag... fy fy fy... de va jobbigt! Men nu e jag ledig i 2 dar iaf. Känner att jag behöver det, och bli helt frisk! Mår inte riktigt bra än.. =(

Hahahaha... jag fick min kjol idag, den jag vann på e-bay.. nån, kommer inte ihåg vem, men nån iallafall sa att dom tyckte den såg lite stor ut på bilden.. Och ja ba' "jaa men är den lite lång så är det ju bara att sy upp den" Jo visst!! *asg* jag blev chockad när jag tog upp den ur påsen.. den va inte stor... den va GIGANTISK!! Typ 4 mig som får plats i den... hahaha... Men jag tänkte ta med den till thailand faktiskt.. för å göra nå kul av de hela.. och be nån där sy en tubklänning av den! =) för tyget e fint.. Hehe.. de blir väl braaa, tror ni inte? =D

Imorrn har vi tvätt tid.. =/ inte så kul... men sen kommer mamma å tommy och hälsar på! Det ska däremot bli jätte roligt! Men sen har jag lite små saker jag måsre göra innan... så det blir inte till å sova länge imorrn..

Ska krypa ner å kolla på tv nu.. Vi hörs imorrn! Hoppas ni har en kanon fredag! Kram heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0