Helgen!!

Hejsan hejsan!

Nu va det några dagar sen jag skrev.. =)

Va hos frissan iaf.. det gick bra. Malin e Bäst! Så om ni inte har nån speciell frisör som ni går till, gå till Malin på Blond! Hon e grym! =) Fast jag gillade de hon gjorde på mig förra gången bättre än det här, men det blev bra... Förra gången gjorde hon mitt hår mer åt det guldiga och varma blonda... jätte fint! Nu tonade hon ner det varma... och gjorde de BEIGET och KALLT... som hon sa.. det lät ju inge roligt alls! Men de blev fint de me.. hehe

Jaa... *tänker* försöker komma ihåg va man har sysslat me dom här dagarna =) Men i fredags så åkte jag till några kompisar på kvällen efter jobbet... Va väl inte tänkt att det skulle festas till så som de blev =P men de borde man ju räknat ut, blir alltid mer än vad jag hade tänkt mig när jag träffar dom! haha..

Så vi va ganska många hemma hos Adde och sen drog vi ner på stan! Hade några med oss som va 18, och då finns de tyvärr inte så många alternativ på krogar. Så vi gick till People.. där är de iofs 20... men hyffsat lätt för dom å komma in ändå. Det va mycke folk där! Men ändå inte jobbigt mycke... lagom, och de va skoj! Dansade fan heeela kvällen! hahaha.. som en galning... kanske lite väl mycke.. men de va asroligt! Jag å Conny shakade som fan!! =P han e rolig han...Tycker om er alla otroligt mycke btw! *ler*

OBS OBS OBS OBS OBS OBS! ! !
MEN.. med min vanliga otur så blev jag av me min mobil... =( IGEN!!! Så nu vet ni de alla mina vänner, det går inte å ringa min mobil. Men vi har ju hem tele.. Men faaan... så jäkla jobbigt! =/ och alla bilder å sånt e borta... aja, inge å göra åt.. fattar bara inte varför jag alltid ska ha otur. Första gången blev ju väskan snodd... andra gången tappade jag den i toan.. haha.. och nu måste den åkt ur när jag tappade väskan på dansgolvet, en gång =(

I går så va jag hemma hos Adde å va bakis =) jaaa... fattar inte varför men jag sov där.. på golvet mellan micke å conny! haha.. fan va ont de gjorde... å de va så kallt!! aja... man tänker inte alltid speciellt långt när man dricker... hm.. tur då att man sällan gör de. Iallafall, vi beställde pizza och kollade på film, Hitman. Den va bra.. men sen åkte jag hem. Och då sov jag lite först, sen städade lite... lagade mat... och sen kom karro hit, å vi tittade på melodifestivalen. Och den gick ju precis som man trodde. =) Och jaa... sen va vi här hela kvällen och gottade oss som FAN. Haha.. karro e tokig! Hon kan aldrig bestämma sig för vad hon e sugen på.. så då måste hon köpa allt! Chips, dipp, ostbågar, godis, läsk, ramlösa, frukt.. Tokfiiiaaa! hehe

Och idag då, söndag... har jag jobbat! Japp... min chef ville va ledig.. ( som att inte jag vill de då) aah men jag fick hoppa in då och jobba.. Inte så jobbigt iofs, började 11 och slutade 16.15. Men får ändå betalt till kl 19 så de e ju ok. Så e jag ledig på fredag istället... låååångledig! Nice!

Nu har jag väl sammanfattat och fått me de mesta iaf =) kanske skriver mer ikväll sen... Nu ska jag ÄNTLIGEN lägga in alla mina kläder i mina garderober. Haha... har inte haft några hyllor eller korgar så jag har haft mina kläder i resväskan och lite överallt. Så de ska bli så skönt å få ordning på allt nu....

Aja, men vi hörs igen senare!! Tja tja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0