Hemma bäst!

Söndag kväll nu.. Pussade precis Patrik hej då, för han ska åka å jobba. Kom hem för inte så länge sen heller... Va ju hos mamsen min... sen vid halv två så tog jag bussen till Uppsala. Och där mötte jag Karro. Vi gick först till H&M för jag letar fortfarande efter en vårjacka, och hoppas på att hitta en fejk skinn jacka som finns där för 149kr =D haha! Men den va slut... Och så köpte jag en jeansklänning åt min mamma... jag köpte nämligen en lika dan innan jag åkte till öregrund, på barnavdelningen.. =P å mamma tyckte den va så fin... så nu ska vi ha lika, hehe. Varför har man aldrig tänkt på att kolla barnavdelningen!? Perfekt ju, asbilligt! =) Jeansklänningen som jag köpte, skit snygg me ett smalt rött eller tanfärgat skärp i midjan me matchande pums, 179kr. (jag fick den för 129kr, hade 50kr rabatt!) ASBRA! köpte dessutom en jätte söt blus för 98kr.



Sen åkte jag å Karro till IKEA... hon skulle byta en lampa som hon hade köpt. Men de blev ju att de va jag som handlade massa... å hon stackarn fick hjälpa mig å bära å så.. =) men så skönt... för vi åkte aldrig i fredags då vi skulle åkt! Va tvungen å vänta på mitt paket från VS hela dan. Så nu har jag köpt tre hyllor, tavla, bonsai träd =) å lite annat smått som behövdes... nu är de bara de jobbiga kvar, å sätta upp allt! =P



Jaa... och som sagt, hemma nu. Har ställt fram lite fejkblommor som jag även köpte idag, haha... måste va de bästa påhittet! =D vitsippor å roser.. så fint så! =) nu saknas bara påskpyntet! =D



Men åååhh... har ni sett den reklamen, tror de e för gainomax eller va de heter, jag vill ha den apan!! Så himla söt! Gulligaste apan iallafall! Han får mig å sluta äta bananer.. nästan =) hehe

http://www.youtube.com/watch?v=LzOKByRjR6U

http://www.youtube.com/watch?v=CFbqM70slFQ&NR=1

Vill äta honom!


skriver kanske lite mer senare... nu ska jag slappa i soffan! Pöss å heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0