Lördaaa'

Tjooho!

Bläää... vaknade kl 9 idag.. =/ varför kan man inte sova när man e ledig? aja.. kanske va bra iofs... blir ju dan lite längre =)

Jaaha ja... men har väl inte gjort så mycke hittills... har diskat =) och städat lite.. ska göra mig iordning nu, ska ner på stan å göra lite ärenden (shoppa med andra ord, fast ärenden låter bättre) hahaha...

nej men jag har presentkort på duka bl.a å så... så tänkte gå ner å kika om man hittar nåt! Sen skulle jag iofs vilja ha ett par tanfärgade sandaler som finns på h&m.. hmm... =/ får se... Ska iaf dit å handla armband till min maskerad outfit som jag ska ha ikv'äll :D

Å sen ska jag gå till systemet å bejbi.. (och mig sj givetvis) och handla ljus till min mor. =) Karro ska försöka hitta tid hos nån frissa... så jaa.. de e väl de som händer just nu! =)

Vi hörs senare!

(busade lite inne på åhléns igår medans jag väntade på bussen.... *vill haaaa* )



Just ja, patrik va ju till fullerö igår.. utan att jag visst... och kom hem me lite fina saker. En lampa som blev SUPERFIN i sovrummet.. och en skit söt grej som vi ska ha i hallen, haha... han e ju för jävla gullig =) åsså köpte han två fina sia ljus... *puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0