Måndag kväll med korvstroganoff!

Haha.. japp, de har jag ätit. Så jäkla gott med mackaroner =)

Jobbat som vanligt idag då... men de e så skönt när chefen går hem tidigare, så då får jag göra kassan (slipper städa) hihii... Våran städerska som vi precis har anställt, Nuk* vet inte hur de stavas... haha... hon e så jäkla söt, hon e från thailand! Aah... hon e bara så himla rolig.. hon säger ju så knasiga saker, och jag bara dör av att höra henne prata =) underbart... Midjan e också rolig... vi pratar bajs jämt! =P men på arabiska då.. så ingen fattar, hahaha.. riktigt dålig humor! Åsså Raffe då.. men han e ju bara otrolig som vanligt...  Idag ringde han själv till bagaren (dom brukar alltid annars ringa oss på em.) och beställde semlor till honom å mig.. de gör han varje dag! =) Och han e ju så go när grönsakskillarna ringer och frågar om vi behöver grönsaker " Ja hej de e Astrid... Nämen heeej Annika!!! haha.. så säger han jämt.. aja.. inte så kul såhär å läsa kanske.. men jag ska spela in honom nån gång så ska ni få höra.. han e lovely! Miran å Gede är också mina hunny bunnys... Miran, 24 år å pratar mest festa å shackalacka... hahaha.. åsså Gede... min favvo BOLOGNESE (baliiineees) Han frågar alltid, "christin, har du någon trosa eller vill du låna?" "Du vet att jag inte har några trosor.." *ASG* TRASA alltså.. som man torkar me..  Och till sist, Karre.. slutar du jobba så gör jag me de!! Skulle inte klara cupido utan honom tror ja. Världens snällaste och duktigaste och så sjukt jäkla rolig! Han har bra humor, och de bästa kommentarerna jämt! Jaojao, som jag har sagt förr, hade de inte varit för dom så..

Min vill ha lista för ikväll då... får sånt finns de ALLTID, hahaha!
    BELIVE   

Ting, så söt ju.. och svalan... den e fin =)


Jag hittade förresten ett par jätte söta skor här om dan... 200kr... eller ja.. 100kr eg. men sen frakt å så, ja ni vet..
image231


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0